dimarts, 31 de març del 2020

DEURES DIMARTS 31 DE MARÇ

HOLA POLPS!! 

RUTINES:
1. Escolta la cançó de Formentera.
2. Fes el quadern de meteorologia.
3. Assenyala la data al calendari.
4. LECTURA: Si l'altre dia de manera opcional vas triar llegir un conte, o sinó, agafa un conte de la teva biblioteca de casa i gaudeix del món fantàstic que ens proporcionen els llibres i llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta i explica a algú de la família el que has llegit. 


CATALÀ:
Al quadern de meteorologia hi ha un apartat de fer el resum del mes. Com que ja estem acabant el mes de març han d'escriure el resum d'aquest mes. Es pot cercar la informació per Internet.


MATEMÀTIQUES:
1. Posa la data al quadern.
2. A fer problemes! Copia l'enunciat i resol:


1r.- Jo tinc 8 anys i el meu germà en té 7 més que jo.
      Quants anys té el meu germà?
      Tenim un cosí gran i la mare ens diu que té tants d'anys com el meu germà i jo junts.
      Quants anys té el nostre cosí?

2n.- Na Rosa s'aixeca a les 8:15h. Esmorza i a les 8:30h fa mitja hora de gimnàstica.
       A quina hora acaba la gimnàstica?

3r.- La Dolors ha fet 5 sumes bé. Amb el mateix temps, la Ruth n'ha fet el doble i la Sara Elena el triple.
Qui ha fet més sumes bé?
Quantes sumes han fet entre les tres?


PROPOSTA:
Recordeu que de manera opcional aquells/es que vulguin enviar-me un vídeo, una carta, un dibuix... explicant-nos a la resta de polps el que feis, com esteu, mostrar-nos alguna cosa... no dubteu en fer-ho i enviar-m'ho al correu!!
saraelenacalamars@gmail.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cançó de Nadal, Música!

 Hola a tots i totes!! Com ja sabeu aquest any ens ha tocat fer pel Nadal, una cançó un tant diferent i molt xula, la qual seria molt necess...