dilluns, 18 de maig del 2020

DEURES DILLUNS 18 DE MAIG

Bon dia a tothom!! Estau preparats per començar la setmana?
Espero que sí!!

1.-RUTINES:
-Escolta una cançó que t'agradi per començar aquest meravellós dilluns amb alegria.
-Somriu, somriu i somriu.
-Agafa el calendari i assenyala la data d'avui.
-Fes el quadern de metereologia.
-Agafa el teu meravellós llibre de lectura. Llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta. Explica a algú el que has llegit.

2.-MATEMÀTIQUES:
-Agafa el quadern de matemàtiques i posa la data curteta.
1.-Fes aquestes operacions:
247+156+567=  32x4=  22x4= 132x3=  321x3=  123x3=  256-124=  345-234=  83-15=  97-12=

2.- Calcula les mesures d'aquestes persones i d'aquests objectes (hauràs de fer servir el metre en alguns moments)
En Joan mesura 130 centiìmetres.
- Na Carme mesura 10 centímetres més que en Joan . Quant mesura na Carme? ........

- Na Marina mesura 20 centímetres menys que na Carme. Quant mesura na Marina? ..........
- En Victor mesura 15 centímetres més que na Marina. Quant mesura en Victor? .........
- N'Iker mesura 10 centímetres més que en Victor. Quant mesura n'Iker? ..........
-Jo mesuro ................
-El meu llit té una amplària de..........
-El meu llit té una llargària de .............
-La cadira en la que estic assegut per fer feina té una alçada de .........
-La taula de fer feina a la meva habitació té una llargària de..........

3. Repassa les taules:




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cançó de Nadal, Música!

 Hola a tots i totes!! Com ja sabeu aquest any ens ha tocat fer pel Nadal, una cançó un tant diferent i molt xula, la qual seria molt necess...