dimarts, 12 de maig del 2020

DEURES DIMARTS 12 DE MAIG

BON DIA POLPS!!

RUTINES:

-Escolta una cançó que t'agradi per començar el dia amb alegria.
-Somriu, somriu i somriu.
-Agafa el calendari i assenyala la data d'avui.

-Fes el quadern de metereologia.

-Agafa el teu llibre de lectura. Llegeix unes pàgines en silenci i en veu forta. Explica a algú el que has llegit.



MATEMÀTIQUES:

Al quadern de matemàtiques posa la data curteta. 
PROBLEMES: (Recorda subratllar la pregunta i encerclar les dades numèriques).

1.- Tenia 49 euros. El meu avi em dóna 37 euros. Vull comprar-me una samarreta que val 68 euros. Quants euros em queden?

2.-A la granja del meu oncle vaig replegar 86 ous. En vaig trencar 17 i vaig gastar-ne dos parells per fer una truita. Quants d'ous varen quedar?

3.-Mon pare col·lecciona monedes antigues. L'any passat en tenia 359. Aquest any n'ha aconseguit 67 més però n'ha perdut una bosseta amb 25 monedes. Quantes monedes té ara?

4.-Inventa't un problema que puguis resoldre amb aquesta operació 74-35. Després el resols.

5.-Vaig comprar-me unes botes de futbol que costaven 74 euros i uns calcetins. Si em vaig gastar 85 euros, quants diners costaven els calcetins?



CATALÀ:

-Agafa el quadern de català i posa la data llarga.

-Tresca al teu álbum de fotos. Tria la foto que més t'agrada. Fes-ne la descripció (perquè m'agrada, qui hi surt, que estic fent, quan varen fer-me la foto, qui la va fer...) Quantes més coses expliquis de la foto millor.



OPCIONAL






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cançó de Nadal, Música!

 Hola a tots i totes!! Com ja sabeu aquest any ens ha tocat fer pel Nadal, una cançó un tant diferent i molt xula, la qual seria molt necess...